Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld så jeg en film. Streamet fra MacBook til XBOX360. Alt var fint. Så kom morgenen dagen derpå og jeg dro på jobb. Noen timer seinere kom jeg tilbake og nå sitter jeg å grubler hodet grønt på hva i alle dager det er som har gjort at XBOXen ikke vil leke lenger.

Jeg får tre av fire røde LEDs, som henviser til "General hardware failure". Okei? Jeg er like klok..

Har noen av dere anelse på hvor man kan få reparert dette? Vil det være til en grei penge eller lønner det seg like godt å kjøpe en ny? Syns det er litt drøyt å bla ut nesten 2000,- for en ny boks med harddisk. For MÅ jeg kjøpe ny kan jeg like godt kjøpe med ny og større disk - den nåværende er 20GB.

Gode tips og vink mottas med takk. Det hadde vært fint om man fikk reparert et sted.

Skrevet

HAha! Hadde seriøst ledd meg ihjel om de hadde orka å kjøre helt hit til langt gokk uti grisgrente strøk for å hente en XBOX. Da hadde jeg bedt dem inn på kaffe og noe å bite i. :grin:

Jeg kjøpte XBOXen i 2006 eller der omkring.. Er det sånn at de ser på saken likevel langt utover garantitiden?

Skrevet

Jeg vet ikke hvor mye du har søkt etter det på nettet(er du som meg selv, så har du vel gjort det fra første stund og har ikke holdt opp ennå) - men jeg fant denne linken som kanskje kan være nyttig: http://www.instructables.com/id/Fix-the-Red-Ring-of-Deathwithout-towels/

NB! La det være kjent at jeg ikke selv eier XBOX360. Jeg er en PC-Gamer, så konsoller er egentlig noe jeg ikke lefler med. Men skulle jeg på død og liv hatt en konsoll, måtte det blitt 360!

Skrevet

Fant den selv etter et par minutters søking, og dermed skrev jeg her - jeg er ikke så kyndig med elektronikk og ting som ikke er så rett frem som PCer hvor man faktisk har tilgang til ting uten å måtte bryte seg gjennom deksler.

Ellers takk.

Er nesten så jeg bare vurderer å selge hele sulamitten med tre trådløse håndkontrollere, GTA IV og Forza 3 til høystbydende, så kan vedkommede fikse eller ikke fikse.. Og jeg kan kjøpe meg et mediasenter i stedet..

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...