andreas nærbø Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Fløy SK4006 fra ENVZ Stavanger Lufthavn Sola og til ENGM Oslo Lufthavn Gardermoen Hadde med meg 121 pax . Flyet var en B737-600 Pusher og forlater gaten på sola En ivrig pax sende meg dette bildet taxer ut på RWY 36 Climbout Descent On final 01R RWY in sight Rett før jeg setter den taxer til Gate 30 Beklage FsPassengers linja ;)Bildene er ikke redigerte. PMDG 737 NorwayAirports FsPassengers Fs9 Kommenter gjerne Siter
Jarle Pedersen Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Utrolig flotte bilder dette Men si meg.. har du FSpassanger på italiensk ellerno? Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Fine bilder! Hvordan får de to skjermene helt til venstre til å vises kun for seg selv? Litt dumt forklart, men hos meg er det masse annet rart på de skjermene Vanskelig å forklare! Siter
andreas nærbø Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Skrevet 2. februar 2010 jada jeg skulle fly til Italia en gang så har det blitt til at jeg har de på Italiensk Reidar:Har ikke peiling på hva du snkker om jeg da ? Siter
Sindre Holberg Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Reidar:I FS når du flyr, trykk på PMDG i topplinja, velg styles og så SAS eller Braathens Siter
Jarle Pedersen Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Så vidt jeg kan se så er alt som det skal være på de 2 skjermene til venstre Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.