Kent-Ruben Johansen Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Haha, fin den! [color:#FFFFFF]Tok på meg headsettet og greier for å høre lyden og greier [/color] Siter
Martin Meyer Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 :grin: Haha, funker på en trøtt jævel også :blush: Siter
Åge Storli Berg Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Funka veldig godt på en trøtt jævel! Siter
John A, Moen Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 hehe, jeg gikk "nesten" fem-på høyreklikka på den, og fant ut at: hmm... burde ikke dette vært flash? hehe Siter
Pål Bernhardsen Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 YouTube videoen virker ikke etter en haug med museklikk her. Så da mistet jeg tålmodigheten og slengte like godt hele PC'n i veggen og brukte slegge på musa. Det hjalp å få ut litt aggresjon :grin: Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Funker veldig godt på en våken jævel og skal jeg si deg :blush: :whistle: Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Funka like dårlig (altså ikke i det hele tatt) etter 20-30 fullstendig livløse museklikkforsøk overalt på filmen akkurat som hos Pål. Så er nok like trøtt fortsatt jeg. Men kanskje det var hele poenget med denne; å få opp adrenalinnivået og dermed blir både mer våken og skjerpa fordi man blir en smule forbanna over å ha prøvd å få liv i dette i noen minutter uten å lykkes?? :confused: (Men er en rolig nok type til at det ikke funket noe særlig her i alle fall) Siter
Jarle Pedersen Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 LOL... antar du tuller nå Halvdan Siter
Even Moe Egenes Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Skrevet 1. februar 2010 Skal innrømme at første gangen jeg kom over den så undret jeg meg gul og blå :grin: Siter
Joakim Hagen Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Videoen funket ikke da.. edit: ååå. Er jo et bilde! Hahaha! Den var god :whistle: Siter
Andreas_Iveland Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Haha. Skal innrømme at jeg ikke tok den med en gang! :grin: :whistle: Siter
Morten Ruud Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Takk skal du ha! Forbannet pcen i noen minutter... Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Ante noe muffens når jeg ikke så et velkjent hånd-ikon og en liten hover-effekt på play-knappen. Moro å lese om alle som går fem på da.. Siter
Kent-Ruben Johansen Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Hehe, forbannelsen hadde vært komplett ved bruk av riktig musepeker ja Edit: typo! Siter
Even Moe Egenes Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Skrevet 1. februar 2010 Denne er jo også fin :grin: [video:youtube]m8Ka3N_3B8o Siter
Even Moe Egenes Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Skrevet 1. februar 2010 Dæven.. skulle bare prøve jeg. Hyggelig at det bare var han som kom opp da :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.