Skrevet 1. februar 2010 15 år Haha, fin den! [color:#FFFFFF]Tok på meg headsettet og greier for å høre lyden og greier [/color]
Skrevet 1. februar 2010 15 år hehe, jeg gikk "nesten" fem-på høyreklikka på den, og fant ut at: hmm... burde ikke dette vært flash? hehe
Skrevet 1. februar 2010 15 år YouTube videoen virker ikke etter en haug med museklikk her. Så da mistet jeg tålmodigheten og slengte like godt hele PC'n i veggen og brukte slegge på musa. Det hjalp å få ut litt aggresjon :grin:
Skrevet 1. februar 2010 15 år Funker veldig godt på en våken jævel og skal jeg si deg :blush: :whistle:
Skrevet 1. februar 2010 15 år Funka like dårlig (altså ikke i det hele tatt) etter 20-30 fullstendig livløse museklikkforsøk overalt på filmen akkurat som hos Pål. Så er nok like trøtt fortsatt jeg. Men kanskje det var hele poenget med denne; å få opp adrenalinnivået og dermed blir både mer våken og skjerpa fordi man blir en smule forbanna over å ha prøvd å få liv i dette i noen minutter uten å lykkes?? :confused: (Men er en rolig nok type til at det ikke funket noe særlig her i alle fall)
Skrevet 1. februar 2010 15 år Forfatter Skal innrømme at første gangen jeg kom over den så undret jeg meg gul og blå :grin:
Skrevet 1. februar 2010 15 år Videoen funket ikke da.. edit: ååå. Er jo et bilde! Hahaha! Den var god :whistle:
Skrevet 1. februar 2010 15 år Ante noe muffens når jeg ikke så et velkjent hånd-ikon og en liten hover-effekt på play-knappen. Moro å lese om alle som går fem på da..
Skrevet 1. februar 2010 15 år Hehe, forbannelsen hadde vært komplett ved bruk av riktig musepeker ja Edit: typo!
Skrevet 1. februar 2010 15 år Forfatter Dæven.. skulle bare prøve jeg. Hyggelig at det bare var han som kom opp da :grin:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.