Jarle Pedersen Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Hei igjen alle sammen Mandag 1. februar 2010 fra 17.00-19.00 skal jeg ha min forhåpentligvis siste trening før utsjekk. Ønsker alle velkommen til vakre Værnes. Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Ta utgangspunkt i at jeg ikke kommer, men dersom installasjon og tweaking av FS fortsetter i samme tempo som nå kan det fort hende du får en MD82 innom... Kan hende... Personlig er jeg nå lettere optimistisk... :whistle: Siter
Jarle Pedersen Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Skrevet 31. januar 2010 Håper du får orden på maskinen Du er hjertelig velkommen uansett Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Maskinen er i orden, den. Men FS må på plass igjen etter at win7 overtok for winXP... :whistle: Siter
Jarle Pedersen Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Skrevet 31. januar 2010 aha... Lykke til da... håper ikke altfor mange add-ons gir deg grå hår Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Ting går da kjapt fremover. Norway Airports er allerede på plass sammen med broer, veier, kirker, mm. I grunnen er det ikke mye som skal til nå annet enn litt tweaking her og der, AES skal inn (ikke viktig for ENVA), og selvsagt skal flyene inn! Har i grunnen gjort ting litt lurt ang. FS, så mye var egentlig bare snakk om å aktivere... Siter
Jarle Pedersen Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Skrevet 1. februar 2010 *BUMP* 1 time til ENVA_TWR kommer online, og med ENOS_CTR og ENGM_TWR og APP online er det alle muligheter til en flott ettermiddagstur. Hvis noen føler for å sitte ENVA_APP så er den også ledig Siter
Kenneth Rønning Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Får se om jeg tar turen innom, men husk nå at da har du med en newbie å gjøre. Om det er greit? Siter
Jarle Pedersen Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Skrevet 1. februar 2010 Er bare å komme det Kenneth Siter
Sindre Holberg Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 You did well Når blir det utsjekk? Sindre SAS377 Siter
Jarle Pedersen Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Skrevet 1. februar 2010 Vet ikke ennå.. får vel en mail om det Takk alle sammen for en flott kveld Dere kom i fine puljer og sørget for litt å gjøre hele tiden. Siter
Kenneth Rønning Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Skulle gjerne ha tatt turen Jarle, dro hjem fra skolen tidligere i dag for og rekke det , men Pc'n og Fs9 var imidlertid ikke enig i at dette var en god ide... :whistle: Siter
Jarle Pedersen Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Skrevet 1. februar 2010 Gikk helt fint det Kenneth, du er velkommen på utsjekken når jeg skal ha den Hadde meget bra med trafikk hele treningen så har ingenting å klage på Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.