Gjest Skrevet 25. juni 2002 Skrevet 25. juni 2002 Først av alt så ønsker jeg ikke å reklamere for noe kommersielt firma. Men jeg ønsker bare å nevne at PC Aviator har 20% rabatt på noe av sine varer. Dette KAN være et bra tilbud, eks. på varer som er produsert i USA. NB! På varer som er produsert i Europa, så er faktisk SimWare billigere, selv når jeg regner med rabatten. Jeg har selv ingen erfaring med dette firmaet, men jeg tok sjansen på å bestille meg et GoFlight rack (skreddersøm). Prisforskjellen ble faktisk 1000 kr. mellom SimWare og Aviator. Ca 100-200 blir spist opp i ekstra fraktkostnader. Men en advarsel. Sammenlign prisene før dere bestiller. Rabatten er tidsbegrenset til 27.06 Link http://www.pcaviator.com Mvh Egil Johnsen [ 25-06-2002, 19:18: Endret av: Egil Johnsen ] Siter
Øyvind Hansen Skrevet 25. juni 2002 Skrevet 25. juni 2002 Kan kanskje også gjøre oppmerksom på at Flight1 for tiden selger german airports 1 og 3 til 14.95$. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.