Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Hei alle sammen der ute! Beklager alt for kort varsel, men jeg skal trene på værnes fra klokken 19.00-21.00 lokal tid. Nå skal ikke jeg si at dere ikke skal fly IFR, men om dere kunne fly VFR i stedenfor så hadde det vært kjempefint for meg! Håper DU tar turen innom meg i kveld! Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 hmmm får se hva jeg kan stille opp med til deg ; ) god trening EDIT: Da joiner jeg deg på Værnes ved å sitte Approach! Siter
Jarle Pedersen Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Så lenge maskinen min er som den er blir det dårlig med flyging... men lykke til med treningen Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 CAVOK på ENVA så da kan det vel hende Reidar Fredrik får sitt ønske oppfylt med vfr-piloter? Ble ikke akkurat svett i øra av det her, status etter 1 av 2 timer, 1inbound wif som nå først entrer TMA`et for en ifr landing! Takk til Njål da Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.