Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har hatt nonop FS pc i et par mnd, så har ikke blitt noe flygning på en stund nå. Her om dagen tok jeg en titt på noen av screenshot mappene mine på photobucket og her kommer en "mimre" serie av bilder av noen av de repaintene jeg laget sist år.

miiiee-2.jpg

Scrshot5402.jpg

scrshot5052.jpg

Scrshot0352.jpg

Scrshot10862.jpg

Scrshot11472.jpg

n352ka.jpg

fradu_t-13.jpg

scrshot9592.jpg

hp80-3.jpg

nesher_61.jpg

Alicat-10.jpg

Scrshot-0872.jpg

scrshot6222.jpg

Skrevet
Nei, du er glad i det militære kan vi se!

Enda godt at det er flere av oss her inne som liker ordentlige flymaskiner, og ikke bare luftbusser ;)

Flotte bilder Jens-Ole, og flotte paints som vanlig smile

Sant så sant! :D

Skrevet

Takk for det! Ja er ikke mange rør med vinger og passasjer vinduer på min pc... Har aldri helt skjønt morroa med å drive å fly fra punkt a til punkt b i rette linjer i mange tusen ft..hehe Fred Olsen Electra painten ble til på grunn av en ex P-3 pilot som er nabo.. Og husker jeg rett så rakk jeg å laste den opp før pc'n ble svart. se på de store fs sidene.

Og det er rotor på Seaspriten, synes bare ikke på mitt screenshot :) Bra model fra alpha forresten.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...