Vegar Mikalsen Skrevet 25. juni 2002 Skrevet 25. juni 2002 Ikke bli skremt, men du har tilfeldigvis ikke vært ute å reist i det siste? Siter
Vegar Mikalsen Skrevet 25. juni 2002 Forfatter Skrevet 25. juni 2002 hehe...jeg jobber på Gardermoen og hørte på callingen: "Kan Thomas Lorntzen og hans kamerater møte i informasjonen..." jaja.. Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 25. juni 2002 Skrevet 25. juni 2002 Han er i Spania naa ja Djevelsk varmt her nede, 34 pluss! Vegard, Haaper du koedder med meg? LOL, jeg kan ikke huske at noen ropte paa meg forrige Onsdag, men Uansett, i morgen er det hjemreise, buss 1030 fra hotellet og 13:15 loefter Viking 840 (A333) fra LPA... next stop: OSLO!! Skal bli aalreit aa komme hjem , savner FS og senga mi Uansett, saa ei fin dame stryke forbi her.. ADIOS! Siter
Vegar Mikalsen Skrevet 25. juni 2002 Forfatter Skrevet 25. juni 2002 hmm...må være noen andre som heter det da...de ropte i hvert fall etter Thomas Lorentzen med sine kamerater...jaja...det er nok fler som heter det. Håper du har det bra i Spania...Den 10. juli reiser Marius og jeg til Bulgaria med Britannia 738. Siter
Vegar Mikalsen Skrevet 25. juni 2002 Forfatter Skrevet 25. juni 2002 og det var ikke forrige, men i dag. Se og kom deg hjem til Norge og møt opp i informasjonen vår! hehe... Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 25. juni 2002 Skrevet 25. juni 2002 Jammen det er gull.. maa verra Thomas Lauritzen! haha! Horror Hansen, Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.