Skrevet 25. juni 2002 22 år Ikke bli skremt, men du har tilfeldigvis ikke vært ute å reist i det siste?
Skrevet 25. juni 2002 22 år Forfatter hehe...jeg jobber på Gardermoen og hørte på callingen: "Kan Thomas Lorntzen og hans kamerater møte i informasjonen..." jaja..
Skrevet 25. juni 2002 22 år Han er i Spania naa ja Djevelsk varmt her nede, 34 pluss! Vegard, Haaper du koedder med meg? LOL, jeg kan ikke huske at noen ropte paa meg forrige Onsdag, men Uansett, i morgen er det hjemreise, buss 1030 fra hotellet og 13:15 loefter Viking 840 (A333) fra LPA... next stop: OSLO!! Skal bli aalreit aa komme hjem , savner FS og senga mi Uansett, saa ei fin dame stryke forbi her.. ADIOS!
Skrevet 25. juni 2002 22 år Forfatter hmm...må være noen andre som heter det da...de ropte i hvert fall etter Thomas Lorentzen med sine kamerater...jaja...det er nok fler som heter det. Håper du har det bra i Spania...Den 10. juli reiser Marius og jeg til Bulgaria med Britannia 738.
Skrevet 25. juni 2002 22 år Forfatter og det var ikke forrige, men i dag. Se og kom deg hjem til Norge og møt opp i informasjonen vår! hehe...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.