June 25, 200223 yr Hei De av dere som ikke skal kan laste ned et nytt add-on fra Microsoft. Det kan lastes ned på: http://zone.msn.com/flightsim/FS02SpecialOshkosh.asp Trenger du notam etc. finner du det her: http://www.airventure.org/2002/flying/notam.html Fila er på 21.9 Mb og innholder et foto-realistisk scenery over Wittman Regional Airport i Oshkosh med en masse utstiller-telt etc. Hilsen Fred
June 25, 200223 yr Selvfoelgelig! Var der for et par aar siden. Helt fantastisk stort. Mekka for piloter. Jeg bor bare en time unna og skal fly inn med en C310.
June 29, 200223 yr Har sett en video fra Oshkosh x antall ganger denne uken. Tilbrang tiden på Starmoen flyplass som bakkemannskap for LN-GDF. Stilig flyshow, en uke med flyshow hele tiden.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.