Kjetil Tonstad Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Holder på med reinstallasjon, og lurer på hvilken AI pakke som egner seg best til VATSIM. Skal ikke brukes til 'single player' i det hele tatt. Har tidligere brukt MyTraffic. Ser at denne karen ikke har lykkes med UT2: LINK Forslag? Siter
TOS Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Ehm AI traffik passar ikkje med Vatsim. Den vil ikkje funke uansett kva du gjer Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Han tenker ikke på å bruke AI trafikken, men å bruke modellene fra en AI trafikk pakke til å vise trafikken på VATSIM... :whistle: Siter
Even Rognlien Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 World of AI Last ned den fulle pakken som torrent fra svenskebukta, innstaller og du har stort sett de fleste flymodeller som du trenger. I tillegg er det gratis og brukervennlig! Modellene er helt perfekte - alt i alt er dette EKSTREMT mye for 'pengene'. Mye bedre enn de AI pakkene jeg har kjøpt og prøvd, både mtp. modeller, utvalg og selskaper. - Filene kan også lasted ned herfra: http://www.world-of-ai.com/packages.php . Om det er raskere enn torrenten vet jeg ikke, men det er i hvertfall mer tungvindt. Edit: En ulempe med FSinn og WoAI er at det er litt kronglete å finne fram alle flyene i FSInn, da de er sortert under navn på de personene/gruppene som har laget de forksjellige AI-flyene. Men sikkert mulig å fikse det.. Siter
Morten Mevik Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Kan WoAI brukes i Squawkbox også eller kun FSinn? Siter
Even Rognlien Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Kun FSInn... Slik er det vel med alle AI-pakker tror jeg. Utenom VIP modellene til SB Siter
Tommy Hansen Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Nope. Du kan lage et modellsett til SB med hvilke som helst modeller. Egentlig merkelig at ingen har gjort dette. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.