Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :D tenkte vi kunne lage en post der vi viser hvordan vi har det foran pc-en ;)

Jeg kan begynne

HPIM0887.jpg

Her Bruker jeg og legge chart og blokk. reflexen ligger klar for en sjekk :D

HPIM0888.jpg

Her ser dere skjermen og stikka. Det er en 24 ^^ skjerm .

Og en Logitech Extreme Pro

Andreas

Skrevet

Der er ikke meget "flyrum" over mit flyrum :whistle: :grin:

web-4.jpg

Min eksterne monitor er koblet på enten Mac eller PC, alt efter om jeg redigerer billeder eller spiller FS.

Skrevet
Syntes den fungerer greit til fs9, enn du?

Fungere kjempe til FS9. BF2 også. Men skal man ha begge de to, pluss FSX, så går det galt :grin:

Reformaterte den til fordel for W7. Det likte den ikke, skjermkortet røyk og kjører bare på 10% eller noe sånt. Så GTA:SA er det eneste som kjører greit på pcen!

Åge, si du fikk flaska tom, og fyllte vann på den for og være "tøff" :grin:

Skrevet
På wikipedia.no finner du en ganske beskrivende artikkel om ironi. Kanskje du skjønner litt mer etter at du har lest litt om det?

Er vel heller sarkasme, men verken det eller ironi virker særlig bra i skriftlig form.

Skrevet

Jeg har ganske nylig flyttet, så det har tatt litt tid å få datakroken på soverommet opp igjen, men nu begynner det å ligne på noe.

Først et avstands bilde, hvor man ser det meste av kroken min:

CIMG1167.jpg

CIMG1163.jpg

Og et litt bedre bilde av pcen, står på en hylle, kabinettet er et Antec P180.

CIMG1166.jpg

Så et av monitorene og joystickene:

CIMG1164.jpg

CIMG1169.jpg

Og til slutt et av bakhøytalere, som jeg har hengt opp med kjetting på en skinne, blir minimalt med merker i taket, og jeg kan justere høyden slik jeg vil ha det:

CIMG1165.jpg

Skrevet

Merkelig måte å drikke øl på Jan Hugo, det blir jo som å ha sex med 4 forskjellige jenter rett etter hverandre. Det går jo ikke. :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...