Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får opp feilmelding Invalid CID/Password når jeg prøver å logge meg på Vatsim med squawkbox. Har skjekket både id å passord flere ganger og alt er rett.

Fikk logget på for 3 dager siden (25.01.10) men etter det får jeg bare opp feilmeldingen.

Bruker Windows 7 64 bit, og kjører fs9 og SB i admin modus.

Har søkt en del (kanskje ikke godt nok) etter problemet men finner ingen løsning. Noen som har noen gode ideer på hva jeg kan gjøre for å få dette i orden?

Skrevet

Kopierer du bruker-ID og passord når du prøver å logge inn? Prøv å skriv det inn manuelt utifra det som står i mailen du har fått fra vatsim. Vær sikker på at du bruker de riktige kodene. I mailen du har fått skal det se omtrent slik ut:

Here is your account information:

ID: #######

Password: ######

Rating: Pilot / Observer

Skrevet

Ok... Du kan evt. prøve å høyreklikke på Squawkbox.exe og "Kjør som administrator". Dette er en klassisk problemløser i Vista/Windows 7. Samme med "Deaktiver skribebordssammensetning" i 'egenskaper', og å kjøre programmene i kompatiblitetsmodus (som f.eks. XP SP2)

Skrevet

Både FS og SB kjører fra før i Admin modus. Har prøvd komp. modus og skrivebordssammensetning. Ingen løsning.

Men etter en ID sjekk så står jeg som inaktiv, er det dette som sørger for at jeg ikke kan koble på? Jeg fikk jo koble på for 3 dager siden.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...