John Bugten Skrevet 21. juni 2002 Skrevet 21. juni 2002 Når jeg var i england hørte jeg noe ekstraordinæt på nyhetene. Selskaper som ryanair, easyjet, etc etc.....ble omtalt med lite positiv flysikkerhet. De stresset med avganger, snakket noe om at pilotene fløy dristig under innflyvning for å holde tidsskjema og at de feks hadde tredobbelt så mange avganger som enkelte andre travle selskaper. De sa også at pilotene ble stresset til å få unna ting på kjappest mulig fart....noen ganger for kjapt? Hmm er virkelig prisen da så billig hvis det går på sikkerheten løs? Jeg holder meg foreløpig unna disse selskapene etter og ha hørt dette. Inntil noen kan berolige meg med at budskapet kun var et mediestunt. Siter
John Bugten Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Skrevet 21. juni 2002 beklager feiltasting av enkelte ord.....var så stresset...glemte ordsjekk Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 22. juni 2002 Skrevet 22. juni 2002 Den nyheten du hørte var nok om rapporten en flygeleder skrev om et navngitt flyselskap på en navngitt flyplass. Rapporten omhandlet Ryanair på Stansted, ingen andre billig-selskaper. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.