Anders Merch Grønmyr Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Hei pilotvenner og ATC`r! Førstkommende torsdag trenger jeg din hjelp til å vise din besøkelsestid på Oslo Lufthavn Gardermoen! Evntuelt lille Kjeller flyplass i anledning min OTS utsjekk på hovedflyplassen! Tårn er ønskelig! ENOS/ENOR er definitivt ønskelig det også! Legg merke til at utsjekken er satt til kun en time så planlegg turen godt med tanke på vær og vind, og gjerne ta turen både inn og ut av mitt TMA Håper du får et fint besøk på Gardermoen torsdag så skal jeg gjøre mitt for å ha kontroll på luftrommet Siter
Anders Moen Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Høres bra ut! Skal vel rekke innom et par turer i løpet av timen Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Skrevet 25. januar 2010 Høres bra ut Anders! Håper fortsatt også på litt flere atc ENOS/ENOR_S hadde ihvertfall vært gull! Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Skrevet 27. januar 2010 Fortsatt ingen som vil bidra med posisjoner under eller over approach i morgen? Evnt ENBR,ENZV,ENVA ?? Trenger noe som kan lokke trafikken mot Oslo! Vet det er trening på ENVA i morgen men føler jeg trenger mer enn Værnes tårnet og meg på Gardermoen approach blandt atc! www.yr.no melder følgende vær til i morgen kveld på Gardermoen: Skyet. Flau vind, 1 m/s fra nordøst. 0 mm nedbør. Så da kan dere forvente 01L/01R in use og lite motstand fra værgudene Happy landings Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Bumpadeisi. Jeg kommer nok med ice318 Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Lykke til på checkout, vi har en impulstrening på ENBR TWR så, en tur til/fra ENBR-ENGM er jo kanskje noe å tenke på for våre kjære piloter :cool: Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Skrevet 28. januar 2010 Takk til alle piloter som kom innom og for dekning av ENOR_S_CTR! Utsjekk bestått kjapt og greit! Da er det bare å jobbe mot c1! hehe! Takk igjen! Blir nok å sees på ENGM en del fremover. Siter
Even Rognlien Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Gratulerer Anders M!... G! Fikk ikke kommet i kveld, grunnet en del skolearbeid, men gikk visst bare alikevel! Knall! Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Gratulerer.Alltid kjekt med aktive ATC,med høyere og høyere rang Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Kjempeflott, grattis Mvh ENOR_S :grin: Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Skrevet 28. januar 2010 Takk for gratulasjoner! Kvelden feires ved å sitte online til midnatt hehe! Kom til Oslo om dere vil fly =) Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Ble da en riktig hyggelig kveld dette.Hadde bare tenkt og fly til Island igjen etter jeg ankom Oslo. Men herr Torstein i Bergen masa,om jeg måtte komme,så da ble det slik,og så en flight opp til Værnes. Ikke lange tiden igjen før vi har icelandair på domestic flights for real i Norge :grin: Siter
Espen Sæther Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Gratulere Anders. beklageligvis kunne jeg ikke stille grunnet mye tullball med simulatoren. Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Skrevet 28. januar 2010 Utsjekken gikk veldig greit tross dine pc problemer Espen! fikk vel beskjed etter 30min og etter 40 stakk sensor hehe! Genialt! Jeg kosa meg ved scopet og håper pilotene hadde en grei inn/ut-flygning i kveld! Siter
TOS Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Gratulerar med vel overstått utsjekk. Vil også nytte anledninga til å takke alle som flaug til Flesland den kvelden og gav meg litt trening Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.