Andreas Stangenes Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Dette bildet ble sendt meg i kveld da jeg satt i tårnet på Flesland under den belgiske mini-eventen. Synes det var artig og ville dele det med dere Det var litt traffikk ja... Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Stilig Andreas Masse trafikk er vel det en ATC ønsker seg . Flott at slike små arrangementer finner sted. Regner med du var småsvett når du skulle ta ned alle flyene som kom som perler på en snor. Siter
Andreas Stangenes Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Skrevet 22. januar 2010 Det var veldig artig, og jeg koste rompa a mæ Det som var mest stress var egentlig det faktum at jeg ikke fikk nok tid til å sette meg inn i VFR kartene, og dermed måtte de stakkars gressklipperne vente lenge og vel på mine klareringer. Men de kom seg nå avgårde, lell, og jeg håper de koste seg også Siter
TOS Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 stilig. Men eg ville nok bytta om flya som står på gate 24 og gate 30. 767 på 30 er litt i overkant optimistisk :grin: Siter
Andreas Stangenes Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Skrevet 25. januar 2010 Nå kan det jo nevnes at noen av flyene logget inn på gater som ikke ble assignet av meg da Forøvrig digger jeg å se hva jeg klarer å squeeze min 747 til før det ryker Siter
Andreas Nysveen Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Torstein har et halvt poeng her. flytt store ting til 24 eller 27, da disse er heavy gater, men ikke bytt om slik at noe havner på 30 igjen. Å sette et fly der i det hele tatt er optimistisk, da dette er en bussgate. Du siktet kanskje til 31? som Norwegian har satt sitt preg på (innsiden hvertfall). Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.