Nicolai Meservy Skrevet 20. juni 2002 Skrevet 20. juni 2002 Jeg fikk jobb på flyplassen i Reno, NEVADA (KRNO i fs2k2)!!! Jobber for America West Airlines som Ramp agent (bakkemannskap)!! (sett bagasjen på og av flyet, "taxe" flyet ut ifra gaten, kjører de små truckene for bagasjen etc...) Jeg er så glad nå Siter
Baard C Skrevet 20. juni 2002 Skrevet 20. juni 2002 Congratulation with the job! Det blir nok mye å se på der tenker jeg..... Siter
Nicolai Meservy Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Skrevet 20. juni 2002 quote: Opprinnelig postet av Baard Christensen: Congratulation with the job! Det blir nok mye å se på der tenker jeg..... Ja...det skal det bli sikkert nok! Siter
TOS Skrevet 20. juni 2002 Skrevet 20. juni 2002 Jobb på flyplass + fotoapaprrat = masse fine bilder til å poste her i forumet Viss det er lov å fotografere på flyplassen då Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 20. juni 2002 Skrevet 20. juni 2002 bildene legges heller ut på Airpics, slik at alle de som ikke bedvandrer her inne også kan se bildene (hvis dem slipper gjennom sensuren altså) [ 21-06-2002, 00:44: Endret av: Lars Chr. Hansen ] Siter
Nicolai Meservy Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Skrevet 21. juni 2002 quote: Opprinnelig postet av Torstein Sønstabø: Jobb på flyplass + fotoapaprrat = masse fine bilder til å poste her i forumet Viss det er lov å fotografere på flyplassen då I Amerikansk Lovgivning så er det forbudt å fotografere fly, denne loven var laget før 11. september, bare før var det enklere fordi ingen virkelig brydde seg om det, helt til ka som skjedde en drøyt 9-10 måneder siden... Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 21. juni 2002 Skrevet 21. juni 2002 Jasså? Vi burde kanskje tipse de av fotografene som fremdeles sender inn bilder fra amerikanske flyplasser til Airpics.com da... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.