Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Flere som opplever EKSTREMT dårlig batteritid på denne? Den klarer en time på GPS før den legger seg ned og dauer. Har også opplevd at den har slått seg av uten grunn, og at alarmen ringer når den vil - som regel ikke når JEG vil.

Med eller uten siste ROM oppgradering? (25.01.2010)

Ikke min laugh

(HTC S740)

Tror i farten du glemte å leste topic jeg Sindre.

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Jeg som har det "geniale" NetCom YoungTalk ennå får tett og ofte beskjed pr. SMS om at "Din saldo er nå kr XX - saldoen er for lav til å gjennomføre tjenesten." - til tross for at telefonen ligger i lomma mi.

Jeg har en HTC Magic, som jeg egentlig veldig fornøyd med. Liker utseendet på den, og jeg kjøpte den fordi jeg synes HD2 rett og slett ble for stor for mitt bruk.

Når det gjelder batteritid, så tenker jeg at min Magic holder i én dag mellom oppladinger, om jeg snakker en time i telefonen +/- daglig, surfer litt på nettet, sender noen SMSer osv.

Er ikke helt fornøyd med det, da jeg har en Samsung via jobben som går en uke mellom oppladinger.

Det eneste den Samsungen har som er fancy er kanskje lommelykt da, så jeg forstår jo at den ikke bruker strøm i det hele tatt, men likevel.

Skrevet
Det eneste den Samsungen har som er fancy er kanskje lommelykt da, så jeg forstår jo at den ikke bruker strøm i det hele tatt, men likevel.

HTC HD2 også via tourch applikasjonen eller flashlight.

Til og med SOS signal, push to light funksjoner osv.

Skrevet
Er det ikke slik at de fleste smartphones har dritdârlig batteri de förste 3-5 oppladingene?

Hvis det er lithium ion skal det ikke ha noe å si. Da er de best når de er nye. Lad ofte, klatt lading er ikke noe problem, og helst unngå å lades helt ut.

Skrevet
Uten, men da dropper jeg den jeg - ettersom du opplever tregere telefon. Min kjører jevnere nå, men batteriet er fortsatt latterlig dårlig.

Bare å droppe er min mening, jeg kommer til å sette tilbake til fabrikk oppsett snart, dog en update som er helt uvurderlig og det er

Oppdatering for HTC HD2 - digital bildeforbedring

Denne oppdateringen for HTC HD3 sikrer at alle bilder blir tatt i den klareste digitale kvaliteten. HTC HD2 med sin doble LED-blits tar nydelige bilder slik at du kan ta vare på minnene dine for bestandig.

Oppdatering for HTC HD2 – Ny SMS-funksjon-oppdatering

Denne oppdateringen for meldinger med HTC HD2 gjør det mulig for deg å nå venner og familie med hurtige meldinger. Det har alltid vært viktig å holde kontakten, og denne oppdateringen leverer akkurat det: rask og pålitelig sending av SMS-meldinger.

Skrevet

For et ELEEEEENDIG batteri!!!

Jeg merket det selvfølgelig allerede den første dagen, men MAKAN?!?!?!

Det holder altså ikke en dag en gang. Lader det hver natt, men selv uten å snakke i telefonen eller bruke den noe særlig - så er batteriet tomt før natta kommer igjen.

I dag har jeg vel skrevet 20 meldinger kanskje, ringt i 15 minutter og sjekker mail litt nå og da. Telefonen er satt til å se etter ny mail innimellom. Har koblet ut Wi-fi-søk.

Har dere samme erfaring?

Tror jeg må forsøke å få kjøpt et nytt batteri i tillegg.

Skrevet

Har innbo og løsøre, men veit ikke om den dekker det. Hadde egentlig planer om å kjøpe med en forsikring fra NetCom som dekket alt, men GLEMTE det faktisk da jeg bestilte. Uff! Tror sjansene er dårlige for å få igjen noe dessverre. Hva tror dere? Med vanlig innbo og løsøre?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...