Thomas Hjelset Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Hallais igjen! En litt mindre bildeserie fra meg følger! Har vært en kjapp roundtrip til Berlin med LN-KHD og tok noen bilder jeg gjerne vil dele med dere! DY1107 Berlin Schönefeld - Oslo Gardermoen Norwegian Air Shuttle Boeing 737-800 LN-KHD "Albino" Flytid: 1 time og 40 minutter Albinoen takser ut vekk fra terminalen og mot bane 07! Full fart vekk fra Berlin! Opp til FL340 med en gang Nærmer oss cruise nå! All aære til Tom Knudsen for flott paint! Håndflydd finale til bane 01R på Gardermoen! I det vi smeller nedi, går det opp for meg! Vi er i 2010!!! Og med det siste bildet kom jeg på hvor mye jeg hadde dummet meg ut og Oslo-serien var alt lagt på nettet! Sånn går det. Det blir mer fra Thomas Hjelset 2010 i året som kommer Det kan bekreftes! Siter
Henrik Bergman Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Utrolig flotte bilder ER det FS9 eller FSX? (om det er FSX, hvordan fikk du Approach Lighting System på ENGM?? eller er det noe jeg har oversett, når det gjelder ENGM?) Siter
Thomas Hjelset Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Skrevet 22. januar 2010 FS9 ja Tusen takk for kommentarer! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.