Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går kaldt nedover ryggen på meg ihvertfall, når det står med Krigstyper at alle på "veslefrikk" skal få pult. Er det ikke omtrent bare karer der ute da? errrrrrrrrrrr

Skal ikke søke jobb i Statoil :grin:

Skrevet

Nordsjønytt finnes også på Fjesboka og der kikket jeg også litt på andre utgaver, og det er en litt humoristisk vri på mange formuleringer der totalt sett, så denne vanvittige teksten er nok tilsiktet fra skribentens side - men den var jo skikkelig bra da... lo godt mens jeg leste den og det var kanskje meningen.....

Skrevet

Syns det står respekt av dem som tross alt sier det rett ut att dem har pult på jobben. For det er mye verre når folk har fått pult på jobben, og når dem kommer hjem så nekter dem for att dem har pult i det hele tatt :grin:

Syns jeg ser LO patruljen er ute i bedriftene å sjekker att de ansatte får pult iht, forskriftene :crazy:

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Endelig, har flytta nå, og i dag fikk jeg endelig pult.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...