Tor-H Bergseng Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 "ALASKA NORTH" NÆRMER SEG MED STORMSKRITT! Som noen kanskje har fått med seg har jeg flydd litt rundt med en gammel C-46 ved navn Doris. Nå ser det ut som etableringen av et nytt fraktselskap i det kalde nord nærmer seg åpning. Utenom Doris har vi fått kjøpe en gammel DC3 fra TOL-AIR i Miami, samt en Cessna 182Q som har støvet ned på Lake Hood i Anchorage. Eneste som må til nå er at jeg får lært meg FSAirlines skikkelig samt at flyene får på seg litt maling. Her følger en liten fotoshoot av de 3 dame i flåten Noen som ikke fullførte sandblåsinga :grin: Noen som kunne tenke seg å bli med på sirkuset etterhvert som det kommer i gang? Siter
Henrik Simonsen Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Spennende! Kanskje jeg skal bli med? Ser artig ut dette... Er jo med på fsairliners allerede Hvor får man tak i disse flyene? regner med at det er payware??? Siter
Harald Strand Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Ahh nydelig! Blir det noe av den Dash-7`en? :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.