Andrè Amundsen Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Gikk bare innom i pausen for og ta noen runder, så så jeg dette ---> http://www.visitnorway.com/holmenkollen/ Legg merke til på høyere side (longest jumps today) lengste hopp i dag? Det har blitt veldig forandret og noe tvilsomt eller... He he, hele 5000 m o.s.v Lurer på om noen har hatt det litt gøy, hm? Hva tror dere? Stemmer jo aldeles ikke dette. Ha en fin videre alle sammen. Tjohei Siter
Harald Strand Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Er nok ikke det første internettspillet som er blitt hacket... Siter
Mathias Næss Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Var jo litt underholdende, rekorden er 120m, men da tror jeg ikke at hopperen overlevde. Siter
A L Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Jada, dette er en funksjon i firefox. Tampa eller noe heter det. Den gjør at du kan gå inn i nettsiden og endre verdier, og i dette tilfellet er skihopperspillet perfekt å gjøre det på Skal sies at det ikke er jeg som har gjort det, men vet bare at det finnes Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.