Jarle Kristiansen Skrevet 20. juni 2002 Skrevet 20. juni 2002 Jeg vurderer å melde meg inn i en av de to klubbene. Er det noe her som er medlem i noen av disse klubbene eller har kjennskap til disse klubbene. Er int. i å høre hvorfor du valgte den ene fremfor den andre siden begge holder til på Kjeller. Siter
Torgeir Jørgensen Skrevet 20. juni 2002 Skrevet 20. juni 2002 Er medlem av Oslo flyklubb. Valgte den fordi de bruker Warrior som skolefly, disse er 4 seter i motsettning til Nedre romerike sine tomahawk som er 2 seter. Dette betyr at man kan sitte på med andre elever, noe som er veldig lærerikt og gir litt mer fleksibilitet. PS Fikk mitt PPL-A på lørdag. mvh Torgeir Siter
Torgeir Jørgensen Skrevet 20. juni 2002 Skrevet 20. juni 2002 Det fins masse info om OFK på nettsidene http://oslo.flyklubb.org/ mvh Torgeir Siter
Jarle Kristiansen Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Skrevet 20. juni 2002 Ja har sett på sidene. Det jeg lurer på er milijøet. Pleier det å være noe samlinger, grillkvelder, turer på by`n etc.. Siter
Baard C Skrevet 20. juni 2002 Skrevet 20. juni 2002 Jeg kommer nok også til å velge Oslo Flyveklubb pga flyene. Men venter med PPL-A pga dårlig økonomi for tiden.... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.