Skrevet 19. januar 2010 15 år Denne lanseres neste uke den 28 jan i Norge, flott doning....sjekk linjer.. Det skal bli gromt, skal komme med litt bilder dagen derpå.. WEB
Skrevet 19. januar 2010 15 år Det dærre ække Ferrari Tessarossa!!! :cry: :grin: Dette er en skikkelig Ferrari bil med linjer: :grin:
Skrevet 20. januar 2010 15 år Habba habba sikle grynt. Dette var gotteri for øya på morran. Helt enig Geir. For noen linjer. Utrolig irriterendes å vite at man ALDRI kommer til å eie noe sånt.. Men men slik er livet. Sinnsyk bil uansett.
Skrevet 20. januar 2010 15 år Pål, du må jo ikke lyge. DETTE er skikkelig Ferrari :grin: Sjekk de linjene!
Skrevet 20. januar 2010 15 år Den nostalgien der har jeg aldri skjønt meg på. Hvorfor blir en bil penere å se på når den er stygg og gammel? Med mindre det er noe en selv tidligere har eid eller har ett personlig forhold til, så syns jeg at dette med å like gamle biler er noe svada som etter hvert har blitt sofistikert. Jeg har selv vært involvert i det med å spille gamle spill for nostalgiens skyld, men da må man jo selv ha opplevd det. Hvorfor spille FS 94 når man har FSX? Nei gi meg en 458 fremfor de gamle metallhauene!
Skrevet 20. januar 2010 15 år Er nokk mange som har sine Ferrari favoritter uten og noen gang har kjørt dette, selv om dette ikke har noe med linjer og gjøre. Men tror egentlig aldri du kan forstå hva det handler om om du ikke har testa dette. Testarossaen over har supert grep og nice handling, men den andre? kjører vell like fort med en mondeo disel jazza vagon.....selv om det ikke har noe med linjer og gjøre.... Men for meg er det ultimate når det er biler med linjer og rå ytelser...har noe med vekt, plassering og begrensinger og gjøre....lettere og lage en bil uten skikkelig motor som ser bra ut, en en som skal ha alle egenskapene og på toppen et lekkert design...mine tanker rundt dette.
Skrevet 21. januar 2010 15 år Nå har jeg vært riktignok heldig med å prøve sitte som passasjer i en Testarossa. Riktignok fikk jeg aldri inntrykk av å kjøre bilen selv fordi eieren ikke tok sjansen, men jeg fikk såpass inntrykk av grep, akselerasjon og hvordan den oppførte seg på norske veier i relativ høy fart osv. Men ifølge Ferrari selv, så er vel ultimatum være en Ferrari i F serien som har understell bygd etter de samme prinsipper og materiell som man finner i en formel 1 bil. Og er det ikke slik at man må eie minst tre stk. ferrarier for å få lov til å eie en Ferrari i F serie?
Skrevet 21. januar 2010 15 år Pål: jeg mener å ha lest at man må eie 3 ferrarier fra før for å kunne være en kandidat til å få tilbud om å kjøpe en fabrikk ny F-serie, men man kan jo alltid kjøpe en brukt F-serie. Er da noen av de på nettet har jeg sett. Ha selv kjørt en Ferrari 360 spider F1 og det var en ganske morsom opplevelse Kjørte den i en tunnell, hvor jeg gira ned og gav fullt gasspådrag.. lyden var herlig for å si det mildt, men ikke nok med det.. bilen som lå forran meg med ca 150-200 meter blinket seg til høyre og skiftet fil med en gang
Skrevet 21. januar 2010 15 år ..men man kan jo alltid kjøpe en brukt F-serie.. Stemmer det. Onkel har en F-40. Satt på med F355 Challengen' hans på bane. FYTTI!
Skrevet 21. januar 2010 15 år Finnes en ekte Ferrari i nyere tid, og det er F430 :grin: (Fikk sitte pâ i en pâ lukket bane med full gass :grin:!)
Skrevet 22. januar 2010 15 år I dag strøk jeg den forsiktig over skjermen, der den sto for seg selv...fy flate for en lekker doning...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.