Anders Henriksen Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 VATEUD is pleased to announce the Full Coverage event on Sunday 31st January from 1830 to 2130z. VATEUD's vACCs are all working together to bring you a fantastic evening on VATSIM. Expect all countries to be covered and also, a minimum of one Approach in each country. This means that all FIR's within Europe will have ATC coverage, something we rarely see on VATSIM. There are no specific rules to this event. Just fly across Europe and enjoy the very best of European ATC for 3 hours..... Remember, wherever you go, you will be guided by our talented ATC. Each vACC is making a point in opening as many stations as possible to make your journey a touch more "realistic" and enjoyable. Location: VATEUD area Contact: vateud6(at)vateud.org -------------------------------------------------------------------------------------- I Skandinavia så vil disse possisjonene bli bemannet: NORGE Oslo, Stavanger, Bodø sør og Bodø Control. Approach og Tower på disse flyplassene: ENBR Bergen Flesland ENGM Oslo Gardermoen ENVA Trondheim Værnes ENTC Tromsø Langnes SVERIGE Sweden Control (ESMM og ESOS). Approach på disse flyplassene: ESSA Stockholm Arlanda ESGG Gøteborg Landtvetter ESMS Malmø Sturup DANMARK Copenhagen Control. Tower og Approach på: EKCH Copenhagen Kastrup [color:#000099]Masse ATC online denne kvelden så velkommen til skandinavia og europa på VATSIM 31. januar![/color] Siter
Anders Henriksen Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Skrevet 30. januar 2010 Bumb, eventet er imorgen! Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 hehe.. Her var tråden jeg lette etter å bumpe ja Bra du drar den opp Anders Men ser nå at det står part1 på denne, er det meningen at disse eventene skal gå ofte? Siter
Anders Henriksen Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Skrevet 30. januar 2010 Tror planen er 2 ganger i året. Siter
Tore Stabell Kuloe Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 jeg tror aldri jeg noensinne har sett mer booking på Vatroute. Det er jo CTR booket i omtrent alle land i Europa, og en haug med APP/TWR/GND på utrolig mange plasser. Så dette er et bra koordinert event, det er sikkert. Håper bare det er mange som skal ut og fly slik at alle disse ATC'ene ikke blir sittende og tvinne tommeltotter. Jeg tok meg bryet å telle opp antallet flygeledere som er booket til kveldens event: 184 personer! Så kom dere opp i luften i kveld! Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Ja så får man håpe ingen kontrollere melder pass eller uteblir og at trafikken blir og finne på alle steder i Europa! Alt fra Makedonia til Frankfurt! Er jo på sånne kvelder man som pilot kan få atc-service helt frem til hjemstedet Ha en bra Vatsimkveld folkens! På sånne kvelder det er gøy både i cockpit og på scopet! Siter
Kai Dreyer Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Jeg kan ikke ta ENGM_APP da det kom noe uforutsett opp. Så håper noen andre kan ta den, slette bookingen min. Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Jeg kan ikke ta ENGM_APP da det kom noe uforutsett opp. Så håper noen andre kan ta den' date=' slette bookingen min.[/quote'] Det var synd! Jeg tar en utfordring og hopper fra ENVA_APP til ENGM_APP, dvs da er ENVA_APP ledig posisjon for kveldens event! Siter
Einar Kristiansen Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Da hopper jeg inn og stjeler ENVA_APP da :grin: Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 kjempemessig Einar da er vi godt staffet i Norge Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Snakk om ATC-staffing i Norge og resten av Europa. Kjempemorro Sånt liker vi Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Stilig bilde Bra staffet over hele Norges-fjøla og folksomt i ATC kanalen på TS Men vi takler større innrykk av piloter i Norge ass! så det er bare å komme fortsatt 180min to go! Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Ja,jeg fløy ICE520 ned til Frankfurt i dag.Og tenkte og ta returen.Men ville stille opp her i Norge,så dere har allefall en 757 i lufta Siter
Kjell-Erik_Aarsheim Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Innmari dumt at denne eventen var idag da.... I går var jeg alene hjemme hele kvelden og kunne da fått oppleve Vatsim på sitt beste om denne eventen bare hadde vært igår.... Isteden ble det 95% unicom og ikke helt det samme.... Idag får jeg ikke kommet online dessverre.... Får satse på neste event... Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Bra tenkt Bedin! Sånne piloter som deg kan vil like om du kommer med 757, twin otter eller A380 =) Siter
Kent-Ruben Johansen Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 På vei til Trondheim med en gammel MD11! Siter
Joakim Hagen Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 ACH7925 på bildet til Jan Arild ENGM - ENVA - ENTC - ENVA ( Men vent.. Det klikka jo på turen ned så da ble det ikke ENVA igjen ) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.