Ivar Skaugstad Skrevet 18. januar 2010 Skrevet 18. januar 2010 Skal sende en pakke, nærmere bestemt en PC til USA fra Norge. Er det noen som har erfaringer og tips rundt dette? Har sjekket med forskjellige fraktfrima, men av de alternativene jeg har sjekket er det postens om kommer billigst ut av det. Noen som har tips og triks? Siter
TOS Skrevet 18. januar 2010 Skrevet 18. januar 2010 Posten høyrest ikkje så spesielt gale ut Berre pass på at du har emballert maskina di på ein fornuftig måte Evt så kan du jo sjekke om du har kjenftolk som kan hjelpe deg å lure maskina inn i eit hjørne av ein kontainer for ein billeg penge :grin: Siter
Kjetil B. Løvold Skrevet 18. januar 2010 Skrevet 18. januar 2010 Jeg fikk sendt en PC motsatt veien.. Fra USA til Norge, og vil anbefale å pakke den EKSTERMT godt inn... Jeg hadde heldigvis orginal embalasjen og surra PC'en godt inn med bobleplast i tillegg.. Og når pakken kom hjem til meg i Norge var det store hakk/bulker og rifter over hele pakken... Siter
Ivar Hestnes Skrevet 18. januar 2010 Skrevet 18. januar 2010 Tror ikke det er så dumt å sende med Posten. Rett og slett for at med ordinær post så er det "stort sett" kurante pakker som sendes. Ikke skrammel på paller Så da blir stort sett pakkene samlastet med kurant gods. Største årsak til skader på gods er samlasting med annet gods. Containerfrakt = mye større risiko. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.