Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi prøver å samle troppene for en liten MP-tur til søndag.

Forslag er som følger:

Vi samles på Victoria Intl.(CYYJ) kl. 20.00

Vi flyr stille og rolig med Beaver el. lign. over til Vancouver Intl (CYVR) der vi fyller opp med turister som skal videre opp til OL arenaene oppe ved Whistler Mountain.

Nå er det ikke all verdens av flyplasser oppe ved Whistler så vi flyr inn til Squamish(CYSE) først der vi kan bytte til helikopter eller fly med flottører. Turen går så til CAE5 Whistler seabase el. Heliport Whistler Hospital (CAW4) eller Whistler Muni Heliport (CBE9).

De av dere som ikke vil bytte flyr til Pemberton (CYPS) der vi alle samles igjen.

Siste legg for de som ønsker det blir over fjellet til Lollooet (CAR3). Total flytid ca. 2-3 timer.

Til denne flygningen foreslår jeg Scenery Vancouver X (Payware FSAddon) + Victoria X freeware http://www.jonpatch.ca/flightsim/ , men det går like bra med default scenery også.

Vell møtt.

Skrevet

Dette blir en kanontur. Har du Vancouver+ og Victoria+ i tillegg så skal jeg love deg at du nesten ikke har tid til å skumme instrumentene men blir sittende å se ut vinduet hele tiden og oppdager nye små ting hele veien :)

Videre anbefaler jeg denne oppdateringen til Victoria+ som gir den oppdatert flyplass i Victoria

http://library.avsim.net/esearch.php?DLID=&Name=&FileName=cyyj_502.zip&Author=&CatID=root

Dette er en perfekt tur i disse OL-tider :)

Gleder meg, og kommer nok til å lufte et par maskiner på denne turen :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...