Skrevet 18. juni 2002 22 år Nå har jeg laget en provisorisk side til mitt lille VA.. Mangler assignments enda da. Noen som kunne tenke seg å hjelpe til med dette??? mvh Tomas
Skrevet 18. juni 2002 22 år Her er to tips fra meg: 1. Skaff deg gratis domene på www.dot.tk, det blir mye flottere da. 2. Bakgrunnen eller annen grafikk på hjemmesiden bør være noe som folk flest forbinder med bushflying og/eller Alaska. Og et siste lite som du sikkert har tenkt på selv: Den menyen som finnst på framsiden må være på alle sider, og det må komme noe info, en kort intro eller noe, på framsiden. Lykke til, dette ser spennendes ut!
Skrevet 18. juni 2002 22 år Forfatter Jeg har tenkt på det der, men som sagt så er den bare provisorisk! men takk for tipsene. mvh Tomas
Skrevet 19. juni 2002 22 år Vel, jeg kan vel i hvertfall ikke klage lenger Men hvorfor er det noen som allerede har fått over 200 timer?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.