Tommy Bernes Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Heisann! I og med at denne nærmer seg og at Luftfartsskolen stiller med stand der, samt at eg regner med mange her inne planlegger flygerutdannelse. Så lurte eg rett å slett på om det er mange her inne i fra som har tenkt seg nedover dit? Reiser selv ned på onsdagen for å komme tidlig og reise hjem igjen om kvelden, turen går nok fra flesland med norwegian Dersom flere av dere skal nedover, hvertfall på onsdagen, så treffes vi sikkert! mvh Tommy! Siter
Anton Brondz Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Jeg har planer om å dra dit onsdag 20. blir det vel, en eller annen gang rundt 1200. Hadde i utgangspunktet tenkt å snakke med Avinor pluss noen universiteter, men sier ikke nei takk til en liten runde rundt på messa bare sånn for moroskyld Siter
Marius Kaniewski Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 noen som har tider og datoer ? : )) Siter
Tommy Bernes Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Skrevet 12. januar 2010 noen som har tider og datoer ? Etter hva eg vet er det hvertfall åpent Onsdag den 20.Jan fra 09.00 til 19.00 Siter
Håkon Fossen Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 Her står det litt nyttig informasjon: http://www.tautdanning.no/?aid=9092709 Siter
Anton Brondz Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 Om folk her skal innom omtrent det samme tenker jeg at det ikke hadde vært dumt å i det minste si hei og høre hva folk har av planer. Eller hva? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.