Per-kristian Jensen Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Hei Hei! Da er det snart klart for enda en ny dag, denne gangen er det New York som står for tur i en ny sesong av 24. [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=399Hiwua0J4 Vet ikke når det starter i Norge, men i statene så starter det nå Søndag 17 Januar. Vet heller ikke hvor mange her inne som fortsatt ser på 24, da men. Siter
Lars B. Frostad Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Man må vel få med seg S08 også, men synes det begynner dra litt vel ut nå - etter denne sesongen burde de i allefall ikke lage noen nye etter min mening. Hadde det vært opp til meg, skulle denne ha vært avsluttet for lenge siden. Ser frem til litt mer Lost snart, men ser ut til at TvNorge først skal sende reprise på forrige sesong.. ugh. Siter
Joakim Hagen Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Gleder meg sykt! For min del kan de lage helt til S20 ;D Siter
Sindre Holberg Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Yeah! Gleder meg noe ekstremt til det starter igjen! Har ventet alt for lenge Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Man må vel få med seg S08 også, men synes det begynnerdra litt vel ut nå - etter denne sesongen burde de i allefall ikke lage noen nye etter min mening. Hadde det vært opp til meg, skulle denne ha vært avsluttet for lenge siden. Ser frem til litt mer Lost snart, men ser ut til at TvNorge først skal sende reprise på forrige sesong.. ugh. Men Lost har ikke begynt å dra det litt ut? Er forøvrig siste sesongen med Lost som begynner i USA i februar (har sett alle episodene så lang, men er litt lost for å si det sånn) Siter
Joakim Hagen Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Enig. Var store i øynene når det gikk ord om at siste sesong av lost skulle være i 2010 da var vi vel i 2007. Jeg var helt gal på LOST til de teleporterte seg fra øya osv.. Ble nesten for mye. Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 Gleder meg helt rått til sesongstart her Har alle syv sesongene på DVD og 24 er vel favorittserien sammen med Kongen av Queens! Detta blir bra! Jack Bauer en verdenshelt Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.