Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Nå har Frontier Flying Serivce nettopp åpnet hub på St. Marteen hvor vi flyr ruter rundt om i Karibien på samme grunnlag som i Alaska og Seatle: Passengers, cargo, special equipment will be provided, both for those with an airport, and those who live in the wilderness! Frontier Flying Service will serve you, any time, any place!

Jeg har blitt hyret til Hub manager på St. Marteens, og for en ukes tid siden satte jeg meg på flyet nedover til Princess Juliana Airport på den nederlandske siden av St. Marteen for å bli kjent med plassen.

Vi har både 737er og Beecher(1900) på plassen og en Twin Otter er på vei ned fra Juneau for å kunne tilby ruter ut til de små øyene med bare noen hundre meter rullebane.

Her er et lite bilde fra i går, hvor jeg var på vei ut til St. Barths(TFFJ) med en Beech 1900C med 19 passasjerer og litt frakt.

(Har ikke noe veldig hardore pc, så grafikken er så som så ;) )

FrontierB190-TNCM.jpg

Vi trenger flere piloter her nede! Søk jobb i Frontier og bli med på eventyret! :)

Kommenter gjerne!

Sindre

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...