Henrik Bergman Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 -Og.. det ble litt av en opplevelse... Konklusjon HAR bare en ting og si.. og det er at REX, var rått.... vennligst legg igjen en kommentar til bildene Siter
Frank Eid Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 He, he... Det er vel bare i en sim at en er glad får å se skikkelig tåke. Fine bilder, kjører du med eller uten "weather engine" ? Siter
Christian Paulsen Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 He, he... Det er vel bare i en sim at en er glad får å se skikkelig tåke. Eller blir så betatt av skydekket at man ignorerer Overspeed som truer med å sende flyet i oppløsning! :grin: Men jeg er helt enig Henrik, REX er rått! Siter
Henrik Bergman Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Skrevet 10. januar 2010 JA.. ble helt uoppmerksom på overspeeden,.. jeg bare fløy, og storkoste meg Fine bilder, kjører du med eller uten "weather engine" ? - si det.. i går var det eneste jeg tenkte på å komme meg opp i lufta og få litt "ordentlige" skyer... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.