Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

encnkjevik.jpg

Da har Anders Henriksen og jeg igjen gleden av å invitere til en ny sesjon Tower Training på Kristiansand Kjevik Lufthavn mandag 11. januar 2010 kl 18 - 20 lokal. Dette vil være min siste øvelse før check out, og håper du har lyst til å ta deg en tur!

*hever koppen* Sees vi? :)

Andreas

Skrevet

Ja så ble det jo litt trafikk i dag også! Vi fikk til og med besøk langveisfra - Vi hadde noen tyrkere som hadde med seg litt kaffe til oss faktisk!

Som alltid - tusen takk for besøk. Håper dere koset dere. Det gjorde i alle fall jeg! :)

Skrevet

Flott tur fra Bergen til Kjevik idag med ATC i Bergen som fikk meg godt avgårde. Ypperlig mottagelse i Kjevik med hektisk aktivitet og tildels elendige parkeringmuligheter men alt ordnet seg :)

Så videre til Trondheim fra Kjevik og ny trening der det også gikk smertefritt å komme ned.

Flott dag og tusen takk til alle ATC-posisjoner som var på. Vi kan være stolt av ATC'ene våre og måten de håndterer trafikken på.

Skrevet

I løpet av de 1500 timene jeg har vært online Vatsim, har Eurocontrol ALDRI vært på å dekket Osceanic. :crazy:

Skal vite at jeg hadde hatt bruk for de mang en gang,men neeiiida.

Derimot,gudene skal vite at han derre som alltid AVSLUTTER med "good evening" har vært på å dekka central europe.

Herre jemeni han er irriterende! :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...