Andreas Stangenes Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Da har Anders Henriksen og jeg igjen gleden av å invitere til en ny sesjon Tower Training på Kristiansand Kjevik Lufthavn mandag 11. januar 2010 kl 18 - 20 lokal. Dette vil være min siste øvelse før check out, og håper du har lyst til å ta deg en tur! *hever koppen* Sees vi? Andreas Siter
Andreas Stangenes Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Skrevet 10. januar 2010 Den æ go', Joakim! Og så minner jeg alle andre også om denne øvelsen i morgen. Siter
Andreas Stangenes Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Skrevet 11. januar 2010 Bumpibomp! Velkommen til Kjevik! Siter
Anders Henriksen Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Da var Oslo Control Skagerak oppe Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Wif 288 on the way to ENCN, hope you have a warm strong coffe today so I can stay awake at the scope at ENVA later on! Thank you Siter
Andreas Stangenes Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Skrevet 11. januar 2010 Ja så ble det jo litt trafikk i dag også! Vi fikk til og med besøk langveisfra - Vi hadde noen tyrkere som hadde med seg litt kaffe til oss faktisk! Som alltid - tusen takk for besøk. Håper dere koset dere. Det gjorde i alle fall jeg! Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Flott tur fra Bergen til Kjevik idag med ATC i Bergen som fikk meg godt avgårde. Ypperlig mottagelse i Kjevik med hektisk aktivitet og tildels elendige parkeringmuligheter men alt ordnet seg Så videre til Trondheim fra Kjevik og ny trening der det også gikk smertefritt å komme ned. Flott dag og tusen takk til alle ATC-posisjoner som var på. Vi kan være stolt av ATC'ene våre og måten de håndterer trafikken på. Siter
Joakim Hagen Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Trondheim - Kristiansand var en fin tur Gledet meg mest til Eurocontrol når jeg logget på siden jeg aldri har vært med de. Men som en typisk Vatsim greier så logga han av før jeg kom i kontakt med han... Siter
Tommy Hansen Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Eurocontrol på cruise er som regel bare slitsom... så vær glad du ble spart sier nå jeg bare. :crazy: Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Ikke euro control Nord,Tommy. Her får man oceanic procedyrer også,skjerp deg! :grin: Siter
Joakim Hagen Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Ja såg at du fikk ha Eurocontrol Lars ;P Siter
Tommy Hansen Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 I løpet av de 1500 timene jeg har vært online Vatsim, har Eurocontrol ALDRI vært på å dekket Osceanic. :crazy: Skal vite at jeg hadde hatt bruk for de mang en gang,men neeiiida. Derimot,gudene skal vite at han derre som alltid AVSLUTTER med "good evening" har vært på å dekka central europe. Herre jemeni han er irriterende! :grin: Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 Tommy:Regner med du snakker om Mike Sweeney eller noe i den dur. Han er jo Canada/USA`s svar på Vidar Theisen :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.