sven erik johne Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Er det mullig å få inn Scanor å Norwegian etc inn i radar contact? Om det går an å laste det ned noen sted Siter
sven erik johne Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Skrevet 8. januar 2010 var ikke live jeg tenkte på da men Siter
Joakim Hagen Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Litt søking på google:) http://www.fsonline.dk/en/index.php?title=EditVoicepack Håper det var det du mente? Siter
Even Rognlien Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Foresten, Scannor er ute av bruk og byttet ut med Scandinavian 4###. Callsignet til Norwegian er Norshuttle Siter
sven erik johne Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Skrevet 8. januar 2010 Uki, men de bruker ikke norwegian i radar contact, det jeg lurer på om det er mulig om å få lakt det inn Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Du kan prøve google, men ett tips: NAX bruker ikke Norwegian, de bruker Nor Shuttle Siter
Johan Clausen Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Hvad jeg ved af, så er det ikke muligt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.