Karl Mathias Moberg Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Har forelsket meg i VRS F18, og har kommet frem til at jeg skal prøve å teste rekkevidden på den. Den klarer desverre ikke hele turen i ett leg, men starter på sola, via Island, så til Sondre Stromfjord, Gander eller noe muligens litt lengre unna. Her er bilder fra første to leg. Sola -> Island, Island -> Sondre Stromfjord. Planen var opprinnelig, Sola - Molde - Island, men etter å kommet opp til Florø, kom jeg frem til at jeg hadde mer enn nok fuel til å komme til Island. Hilser til kamera før departure. På vei ut fra Keflavik! Ligger nå å cruicer på 35000 ft i Mach 0.89 og Grønland in sight! Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Den Super Bug'en der gjør at jeg nesten får lyst til å installere Fs2004 igjen, men jeg tror jeg skal klare å vente til FSX-versjonen i mars...tror... :grin: Siter
Geir Teigo Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 sett på litt flere farger så blir det bra. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.