Andrè Amundsen Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Heisann! I dag har jeg mottat en stil-oppgave, men jeg er usikker på hvordan jeg skal bygge den opp. Er litt tynn på denne oppgaven, og spør derfor her inne også. Oppgaven er om den korte fortellingen Prinsessen i tårnet, og her skal jeg se etter virkemidler og finne budskapen i teksten, samt reflektere over virkningene i teksten. Jeg syntes det er litt vanskelig og begynne. Kan jeg begynne med og skrive litt informasjon om forfatteren f.eks. Er det noen nettsider og noen som kan forklare meg hvordan jeg kan bygge opp denne stiloppgaven Siter
Åge Storli Berg Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Daria.no har vel reddet mang en skoleungdom i de siste årene, går an å ta utgangspunkt i det andre har laget der: Daria.no - Prinsessen i tårnet Siter
Andrè Amundsen Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Skrevet 7. januar 2010 Jeg sier en stor takk Dette var raskt tilbakemelding Takk Siter
Åge Storli Berg Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Bare hyggelig, har hjulpet meg en del tidligere disse sidene Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.