Gå til innhold

Norlendinger egentlig bare pyser?

Anbefalte innlegg

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Sjå på søringan, no e det kommet litt snø og hele landet stopper opp, ka du skal tru, de sku f meg ha kommet opp hit og kjent på været, forbannede pingla......

Kansje hørt denne noen ganger.....he he....kunne ikke dy meg, denne hurtiruta som går i ekstremvær, stoppes i oslofjorden....av været :-)tji hi

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Har dokk mista all sans for humor,Nordlændiga, forbanna peisa.. :-)

Skrevet

40cm er litt i drøyeste laget, uansett båt.

VEss du ska ætterlign oss, må du nu klar å skriv som åss å, uten at du bruka delvis bokmål. Haha :P

Og neida, jeg tar meg ikke nær. Er bare gøy!

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

He he, det var jo ikke meningen og være nedsettende, men jeg har jo hørt kommentarene om at vi søringer klager noe jævliig på været i all tid, og da er det jo litt morro at denne balja som går i tøffe nord norske vinterforhold, ikke klarer og karre seg runt i oslofjorden..... og bare så det er sagt, søringer klager noe jævliig, og har null peil på biljøring på glatta....det er vell det som er den klare meldinga i fra nord tror jeg. :-) og er litt enig der gitt....

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Kai, jeg er jo en skap nordlending, ikke så lett da...din vriompeis.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

He he, ikke sant, sikkert en søring...hi hi

Skrevet

Hehe ja, det er endel trangsynte folk på forumet nå, ikke at jeg skal uttale meg om det men :/ , ikke hvem det er heller, men jeg sier det bare.

Ikke lenge siden jeg selv fikk passe mitt påskrevet...

Sikter ikke til noen spesielle nå men, dere ser det vel selv....

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Jeg bare spøker ja, bare så det er sagt. Nordlendinger er jeg skikkelig glad i, flotteste folk jeg er sammen med. Direkte og ærlige, med stort hjerterom...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...