Gjest Geir-Finstad Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Man har alltid i Nord ledd av oss søringer, men tror jaggu meg dere ikke er så tøffe som dere tror jeg gitt.... Ja ja, skikkelig natur blir for tøft for de.... :-) Siter
Kai Dreyer Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Unnskyld? Jeg skjønner ikke helt hva du skal fram til, men men. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Sjå på søringan, no e det kommet litt snø og hele landet stopper opp, ka du skal tru, de sku f meg ha kommet opp hit og kjent på været, forbannede pingla...... Kansje hørt denne noen ganger.....he he....kunne ikke dy meg, denne hurtiruta som går i ekstremvær, stoppes i oslofjorden....av været :-)tji hi Siter
Jarle Pedersen Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Nå handler dette om båten da og ikke om nordlendinger... Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Vannet i nord beveger seg så mye at is aldri er et problem i ekstremkulden... Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Har dokk mista all sans for humor,Nordlændiga, forbanna peisa.. :-) Siter
Jarle Pedersen Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 LOL... neida... bare presiserer dine faktafeil... hehehehehe jeg har sluttet å ta meg nær av slikt for mange år siden Siter
Kai Dreyer Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 40cm er litt i drøyeste laget, uansett båt. VEss du ska ætterlign oss, må du nu klar å skriv som åss å, uten at du bruka delvis bokmål. Haha Og neida, jeg tar meg ikke nær. Er bare gøy! Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 He he, det var jo ikke meningen og være nedsettende, men jeg har jo hørt kommentarene om at vi søringer klager noe jævliig på været i all tid, og da er det jo litt morro at denne balja som går i tøffe nord norske vinterforhold, ikke klarer og karre seg runt i oslofjorden..... og bare så det er sagt, søringer klager noe jævliig, og har null peil på biljøring på glatta....det er vell det som er den klare meldinga i fra nord tror jeg. :-) og er litt enig der gitt.... Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Kai, jeg er jo en skap nordlending, ikke så lett da...din vriompeis. Siter
Vidar Martinsen Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Æ så det dær om hurtigruta....bynne jo å lure på om det har sneke sæ inn en vikar kaptein i fra stena line... Siter
A L Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Kai, det høres litt ut som du tar deg nær av det geir ove skriver her? Tror bare han spøker litt... Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 He he, ikke sant, sikkert en søring...hi hi Siter
Kenneth Rønning Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Hehe ja, det er endel trangsynte folk på forumet nå, ikke at jeg skal uttale meg om det men , ikke hvem det er heller, men jeg sier det bare. Ikke lenge siden jeg selv fikk passe mitt påskrevet... Sikter ikke til noen spesielle nå men, dere ser det vel selv.... Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Jeg bare spøker ja, bare så det er sagt. Nordlendinger er jeg skikkelig glad i, flotteste folk jeg er sammen med. Direkte og ærlige, med stort hjerterom... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.