Gjest Geir-Finstad Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 Masse bra ww Magnus, helt klart... men min Disal med 2200 Bar trykk styrt av et piezzo element og turbo og dritt og møkk funker ikke.....men det gjorde den i dag....en flott dag i dag...herlig...ca 10 minus......he he.... Siter
Espen Sæther Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 ja jeg må jo si at bilen min starter hlet greit selv om det kryper under -20. i forige uke noterte jeg -29.4 her hjemme, gikk ut å startet bilen lett som bare det. nå skal det jo sies at bilen er jo ikke helt ny, men Mitsubishi Galant skuffer uansett ikke;) Siter
geir.albrektsen Skrevet 13. januar 2010 Skrevet 13. januar 2010 Hei Er enig med Geir. Har selv en WW Passat 2008 mod,men skal den starte med minus 10 neida,Var innom merkeverkstedet herog fikk ett god dag mann økseskaft svar,bytt nøkkel og prøv det hva f.... skal det ha og si.De trodde også at glødepluggene var gått.På en 2008 mod kjørt 50000 km.Skal inn med bilen i morgen og f.... ikke gå derfra før de har fiksa dette.Basta. He he he Siter
Christian Paulsen Skrevet 13. januar 2010 Skrevet 13. januar 2010 bytt nøkkel og prøv det hva f.... skal det ha og si. Jeg vil tro det er ment som tips ved startproblemer generelt. For å eliminere den delen av starsperren som sitter i nøkkelen, som problemårsak. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.