Ivar Skaugstad Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 [size:14pt]Selges: CH Yoke USB - CH Rudder Pedals USB![/size] [size:11pt]Pris samlet: 1700,-[/size][size:8pt] (Butikkpris 2500,-)[/size] [size:11pt]Pris enkeltvis: 900,- [/size][size:8pt](Butikkpris 1250,-)[/size] CH Yoke USB og CH Rudder Pedals USB selges. Dette er mitt andre sett CH sim produkter igjennom tidene og er svært fornøyd! Kommer uten tvil til å kjøpe tilsvarende produkter når jeg kommer til utlandet. Begge produktene er i god stand. Kjøpt ny i nettbutikken her for ca. 1 år siden. Selges grunnet studie i utlandet. Foretrekker å selge de samlet, men kan også kjøpes enkeltvis. Kjøper betaler frakt. Produktene befinner seg i Kongsberg og kan hentes om ønskelig. Sendes eller hentes 23. januar. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Skrevet 13. januar 2010 Kan jo legge til at de leveres i orginal embalasje om dette er ønskelig. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Skrevet 22. januar 2010 Ved EKSTREM rask avgjørelse (før kl. 13:00 i dag 22. Januar) selges de samlet for 1500! Enkeltpris er 750,- per stk! Salget avsluttes i dag om ingen kjøper disse. Siter
Premium Medlem Pål Kasnes Skrevet 22. januar 2010 Premium Medlem Skrevet 22. januar 2010 Har ikke sett denne annonsen før. Jeg tar pedalene. Kontakter deg i kveld. Pål Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.