Daniel Klepp Skrevet 4. januar 2010 Skrevet 4. januar 2010 Da er vatsim-året igang for fullt! Og jeg skal ha min første trening til C1-ratingen. Den foregår på ENOS_CTR Onsdag fra 18:00-20:00 lokal tid! Håper dere støtter opp med traffikk! Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 4. januar 2010 Skrevet 4. januar 2010 Nice Da får man gi deg noen bevegelser der før utsjekken til Anders Moen på ENGM_app da Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Da var første tur påbegynt ENZV-ENTO, får prøve å holde luft under vingene tilogmed 2130 på Østlandet i kveld da Siter
Tore Stabell Kuloe Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 nesten litt dumt at din trening ikke er samtidig/sammenfallende med approach-trening, da hadde liksom plassen vært bemannet i hele perioden? Både CTR og APP trekker vel mer trafikk enn bare en av dem. Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Som jeg har oppfattet det så har de samme mentor selvom det nødvendigvis ikke er grunn for å ikke samkjøre da det jo sikkert er en annen som er sensor på OTS utsjekken. Men uansett ENOS_treningen trakk MYE trafikk ihvertfall siste timen så tror Daniel hadde nok å gjøre. Cred til han for det som hørtes ut til å være stålkontroll på første c1 trening Siter
Daniel Klepp Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Skrevet 6. januar 2010 Ja, problemet var faktisk at jeg annonserte feil, skulle egentlig være igår.. men så flytta vi den til idag, og det ble nok samme mentor som på utjskken etterpå, så sånn ble det.. Men takk for all trafikk, ganske heftig å ha kontroll helt ned til bakkenivå, siden det var ingen tårn eller approacher online, men digg å ha mye å gjøre EDIT: oog Meese tok over Oslo ctr, så da er det fortsatt full dekning til dere Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.