Sondre_Mælumshagen Skrevet 3. januar 2010 Skrevet 3. januar 2010 Hei, jeg er ny på dette forumet, men har lenge hatt lyst til å bli medlem. Haddde litt problemer med registrasjonen, men det løste seg Uansett her er noen bilder jeg tok fra turen fra Oslo til Stockholm 27 desember 2009 Setter pris på tilbakemeldinger om hva som kan bli bedre. Det var veldig tåkete da jeg tok av fra Gardermoen Ikke fult så mye tåke på Arlanda Siter
Mads Hjemmen Skrevet 3. januar 2010 Skrevet 3. januar 2010 Hei Sondre. Velkommen til forumet. Godt det blir fler og fler i miljøet. Helt ok bilder, men du må passe på å ikke bruke for mye "sharpen" fordi da blir ikke bildene veldig fine. Du må også jobbe litt med AA, noe som jevner ut linjene og gjøre de mindre kantete. Dette tar mye FPS, men det ser bedre ut Igjen, Velkommen! - Mads Siter
Even Rognlien Skrevet 4. januar 2010 Skrevet 4. januar 2010 Enig med Mads. Ellers flotte bilder Siter
Sondre_Mælumshagen Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Skrevet 4. januar 2010 Takk for svaret Mads. Jeg er ukjent med de innstilingene, finner jeg dem inne i selve FS9? Siter
Harald Strand Skrevet 4. januar 2010 Skrevet 4. januar 2010 Pene bilder, men er enig med Mads. AA`en i FS er bare drit! Du må laste ned et config program til skjermkortet ditt, inni der er det instillinger til mye forskjellig. Blant annet AA Siter
Sondre_Mælumshagen Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Skrevet 4. januar 2010 Ok, hvilket config program er det snakk om? Siter
Mads Hjemmen Skrevet 4. januar 2010 Skrevet 4. januar 2010 Det kommer litt ann på hvordan skjermkort du har. Hvis du har Nvidia er det nhancer eller noe sånt, men hvis du har ATI, er det bare å fikse det om du høyreklikker på skrivebordet og velger Catalyst Control Center. Der an du stille inn alt fra filtering til AA Legg meg til på msn: Madshjemmen@hotmail.com Siter
Sondre_Mælumshagen Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Skrevet 4. januar 2010 Bruker Nvidia GeForce 8600 GS, men jeg får prøve å google meg fram til noe takk for hjelpen anyway Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.