Anders Henriksen Skrevet 3. januar 2010 Skrevet 3. januar 2010 Heisann, Da skal Andreas ha sin andre tower trening imorgen mandag fra 19-21 lokal på kjevik tower, håper på litt trafikk Siter
Andreas Stangenes Skrevet 4. januar 2010 Skrevet 4. januar 2010 Den æ go'! Hjertelig velkommen te Kristiansand Kjevik! Siter
Sindre Holberg Skrevet 4. januar 2010 Skrevet 4. januar 2010 Jeg kommer innom jeg vettu! Her snør det som fy, og jeg har vært ute lengte å måket vei, så kakaoen bør være klar! Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 4. januar 2010 Skrevet 4. januar 2010 Skal selvsagt innom å ha kakao-kruset mitt Skal bare komme meg opp til ENGM først fra Bremen, så blir det en tur ned til Kjevik Siter
Andreas Stangenes Skrevet 4. januar 2010 Skrevet 4. januar 2010 Tusen hjertelig takk til alle som kom og fløy med meg i kveld! Det var skikkelig artig å ha dere, og i følge mentoren min har det visst ikke vært så mange fly på Kjevik på ganske lenge! Så takk skal dere ha Og så håper jeg kakao'n smakte! Siter
Joakim Hagen Skrevet 4. januar 2010 Skrevet 4. januar 2010 En Air-Child 747 toppet vel pakka tneker jeg. Haha. Takeoffen fikk jeg med opp på sist meteren. Landing havnet jeg 1 M utenfor rnway Siter
Andreas Stangenes Skrevet 4. januar 2010 Skrevet 4. januar 2010 hehe Jeg må innrømme at jeg holdt an bittelitt for å se om du faktisk stoppet eller skulle ta en GA Greit nok, vi hadde noen rosebusker som måtte trimmes ved 22 anyway. Siter
Sindre Holberg Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Synes du klarte deg veldig bra igår jeg! Lykke til videre Sindre FTA700 Siter
Andreas Stangenes Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Takk for det, Sindre! Jeg må innrømme at jeg var littebitt stresset og ikke så forberedt som jeg ønsket. Jeg slet med litt tekniske problemer fordi jeg hadde installert win7 i jula og mistet all konfig av vrc hehe. Voicen min funket ikke en stund. Til de som ble rammet vil jeg bare si beklager; dette skal nå være rettet, og velkommen tilbake på torsdag for mer Sørlands-madness! Siter
Joakim Hagen Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Haha fint å høre. BTW, savner deg på TS. Last ned TS 2 her : http://www.teamspeak.com/?page=downloads&archive=1 Kommer på Torsdag ofc. Så håper jeg at jeg slipper den hakkingen ja Som Newb på Vatsim er jeg ganske stresset når jeg kontakter ATC. Så ble mer stress når jeg ikke hørte ja Men det fiksa seg! - Takk for god kopp med kakao i det fine tårnet!! Siter
Andreas Stangenes Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Det er godt å være savnet, Joakim! Du hører meg på en server nær deg i nær fremtid hehe Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.