Skrevet 31. desember 2009 15 år Vil bare benytte anledningen til å si godt nyttår til alle sammen. Ha en sprengfull aften.
Skrevet 1. januar 2010 15 år Slenger meg på og ønsker alle sammen et riktig Godt Nytt År. Her med et bilde fra kveldens feiring Egenhendig knipset her på Langhus.
Skrevet 1. januar 2010 15 år Godt nytt år! da er jeg allefall velberget hjem,og klar for ett nytt flightsim år!
Skrevet 1. januar 2010 15 år Et riktig godt nytt år forumrister. Måtte 2010 bli minst like bra som 2009.
Skrevet 1. januar 2010 15 år Måtte flytraffiken ta noen hensyn kl 00:00 i gamle dager når det var nyttårsraketter??? Godt nyttår til kjente og ukjente! -Arvid
Skrevet 1. januar 2010 15 år Godt nyttår, ja Lund: Du må nesten forklaere hva du mener med "haeøøøe", mulig det er ett ord jeg ikke er kjent med :grin:
Skrevet 1. januar 2010 15 år Godt nytt år til allesammen. Ser frem til masse spennende på FS-fronten i tiden fremover.
Skrevet 2. januar 2010 15 år Forfatter Nei, tok bildet fra Kokkolaveien i brunsvika. ca 30 meter unna høyblokka der.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.