Gå til innhold

MP Lørdag 2 Januar.

Anbefalte innlegg

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Hei Folkens, 2 januar innviterer jeg deg til MP session, vi er en gjeng som samles på jobben min som vil holde på, og håper at du blir med? Tema er ikke satt enda, men vi skal få til noe artig, så bli med på MP lørdag 2 Jan kl 20...vell møtt...

• Premium Medlem
Skrevet

Geert: I guess it's no problem speaking English at these MP sessions, but I am not sure if FS9 can be used (Geir will have to give an answer to that). He will also have to give you the login details, which is required to join the sessions.

Anyway - Gelukkig nieuwjaar! :grin:

Skrevet

An MP chat window leaves me some time to translate Norwegian. Spoken language is too difficult (yet)... Femti Herz... simulator... sucker... lett... are the only words I've picked up sofar ;-)

Gelukkig nieuwjaar!

Takk! Enjoy "oudejaarsavond" (Nyttårsaften)

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Hi Gert, this MP server is FSX only, just send me a email on gofi@hatteland.com and you will get the passw....Happy new year to you,...

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Ellers så blir vi en gjeng på jobben min, så vi setter vell opp noen litt utfordrende flighter, så stay tuned. Vi starter kl 20.

Skrevet
MP server is FSX only

Takk, Geir. I'm still with FS9. Don't think it adds that much at FL370, but I know it's much better on MP: not only what you see, but also much easier in a local network (I guess FLG (all using FS9) at the hotel would not be possible due to port assignments in FS9-MP)

Anyway, have fun!

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Da har vi begynt og rigge oss på jobben for party mode :-)

• Premium Medlem
Skrevet

Høres ut som dere får festlige landinger etterhvert.

Jeg tankte jeg skulle være med på tur i dag. Hva er tenkt når det gjelder steder og flytyper.

Pål

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...