Jarle Pedersen Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Tok oss en liten treningstur idag også. Må si jeg synes Pasi begynner bli vel varm i trøya... Close formation er vel bare fornavnet her: Synd jeg ikke hatt fått lagt inn den siste painten til Pasi.. så hans fly ble desverre amerikansk... Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Du får late som at det var en joint øvelse mellom US og Norge :grin: Siter
Jarle Pedersen Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Skrevet 30. desember 2009 ja, samøvelser er det nok av... er litt bekymret over at du og din makker ser på helt andre ting enn avstanden mellom flyene... Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Han spotta noen toppløse solnytere nede ved Bardufoss :cool: Siter
Jarle Pedersen Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Skrevet 30. desember 2009 makan til godt syn da.. fra den høyden.. husker jeg ikke feil så var vi på rundt 9000 fot der. Tror du bør finne en annen forklaring i rapporten din til HQ Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Neida, vi amerikanere har bedre optikk, helmet mounted displays he he, bare se på makkeren i baksetetet...se hvor han strekker hals lol, skulle nesten tro han aldri hadde sett noe slikt før. Jeg har jo det, så det holdt med ett raskt blikk for å fastslå cup størrelsen så var det back to business as usual...men vi ble jo tatt med buksa nede da, så det er jo litt flaut :grin: [size:8pt]Ett bilde fra min vinkel, dette er når vi nærmer oss Bardufoss for landing etter å ha voldtatt og krenket det svenske luftrommet[/size] Siter
Jarle Pedersen Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Skrevet 31. desember 2009 hehehe... vi var bra langt inne i nabolandet før vi oppdaget hvor vi var... var jo så gøy å fly gjennom fjell og daler... ikke før du sa at vi måtte være i sverige siden alt ble så flatt... ,men vi hentet oss fint inn før det svenske luftforsvaret fikk sine fly på vingene... og med de paintene vi hadde er det jo ikke mye tvil om hvor vi kom fra.. hahahahahahha Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.