Posted June 11, 200222 yr Jeg driver og planlegger en flytur med småfly ifra Notodden til Bodø eller evt. lengre oppover. Det kommer antagelig til å bli noen mellomlandinger på vei oppover og da er sjansen til å få seg en flytur i småfly til stede. Bor du mellom Notodden og Bodø å ønsker å være med en tur i LN-KLD (se linken i signaturen for info og bilder av flyet) så send meg en mail for mere info. Dersom det er noen som ønsker å være med på hele turen, ifra start på Notodden, til ankomst og hotellovernatting i Bodø og tilbake dagen etter så må dere også ta kontakt
June 11, 200222 yr Skulle gjerne vært med hele veien. Men det er ett problem, Jeg bor i Tromsø. [ 11-06-2002, 21:24: Endret av: Christer R Johansen ]
June 11, 200222 yr Blir det mellom landing på Værnes da? Jeg har svigers i Bodø, og kompiser,slekt og kjenninger hele veien oppover!
June 11, 200222 yr Author Værnes er nok en veldig sannsynlig plass å stoppe ja, men sånt planlegges etterhvert, vi kan mellomlande hvor som helst etter ønske
June 11, 200222 yr quote: Opprinnelig postet av Tarjei Lundarvollen: Værnes er nok en veldig sannsynlig plass å stoppe ja, men sånt planlegges etterhvert, vi kan mellomlande hvor som helst etter ønske Når du først er i gang, tar du liksågodt en mellomlanding i Honningsvåg (ENHV) Freddy
June 11, 200222 yr quote: Opprinnelig postet av Christer R Johansen: Skulle gjerne vært med hele veien. Men det er ett problem, Jeg bor i Tromsø. Inga problem... Vil du på tur så er det bare å ta kontakt.... Mads
June 12, 200222 yr quote: Opprinnelig postet av Mads-Inge Otterstad: quote: Opprinnelig postet av Christer R Johansen: Skulle gjerne vært med hele veien. Men det er ett problem, Jeg bor i Tromsø. Inga problem... Vil du på tur så er det bare å ta kontakt.... Mads Javell Har du PPL? Jeg har vært med i små fly en gang..det var når Tromsø flyklubb hadde åpen dag...da var vi med en kar som hete Mads..Er det du? [ 12-06-2002, 17:53: Endret av: Christer R Johansen ]