Gå til innhold

Featured Replies

• Svar 177
  • Visninger 119,5k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Jeg fant og lasta ned hele serien via BTJunkie om det er interesant. Ikke all verdens oppløsning der heller men greit nok.

Skrevet

Hvor i svarte har jeg gjort av den bambusstanga mi mon tro :confused:

Huff. For en som er vant til å se HD programmer, var det litt uvant å gå tilbake til gammel utslitt VHS kvalitet

Skrevet

e02 var samme kvalitet som e01 :) Funker.

Må si jeg likte hun Kelly fra sekund 1 i sesong 1. Skjønner hvorfor hun er Buffalos mor for å si det sånn :P

Skrevet
  • Forfatter

"Alt for Buffalo!" ;)

Jeg våget ikke å laste ned noe fra de sidene, og har ennå ikke funnet episoden andre steder. På bukta ligger kun 1 seeder, men torrenten er brutt.

Skrevet

Yup, skjønner deg godt. Men etter å ha lastet ned en episode med ok kvaltiet, finner jeg ingenting med hverken adaware eller spybot. Men dog vil jeg ikke anbefale andre å bruke disse sidene om de er kjent for malware!

Skrevet
  • Forfatter

Når jeg gikk inn på et par av de sidene som står linket til som download sider, fikk jeg opp i alle fall 2 nye faner pluss pop-ups. Man vet aldri hvor man havner hen, eller hva slags malware scripts som ligger i slike faner og pop-ups. Jeg har opplevd at noen sider spawner nye faner og pop-ups i ett sett i forsøk på å tvinge maskinen min i kne. Nå var ikke det tilfelle her, men jeg ble i alle fall veldig skeptisk :P

Skrevet

Alright, jeg fikk ingen pop-ups og var inne på to av sidene, fileserve og hotfile, for å finne en downloadspeed jeg var fornøyd med (endte opp med å bruke fileserve). Dessuten er jeg ikke så redd pop-ups så lenge det bare kommer en eller to sider. Prøvde å google sidenes navn med nøkkelord "malware", "virus", "experiences", etc, men fant ikke noe alarmerende.

Skrevet

Hvor blir det av episodene. Grrrr..... Venter og venter men lite nytt på bukta :whistle:

Jeg har forøvrig snuska til meg episode 5 "The river lift" av en nabo. Send Epost adresse på PM, så fakser jeg over ;)

Skrevet

Da var hele sesong 2 sett. Sesong 3 er ferdig filmet, så den blir vel vist samme periode neste år!

Kommer til å se Arnie Schreder. Men men! Jeg gleder meg til sesong 3!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …