Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som det etter hvert blir lite trafikk, kan jeg godt streame noe annet utover kvelden dersom noen ønsker det.

Jeg bor i Skien, så det å lytte på noen andre frekvenser enn det som er rundt om i området her blir vanskelig.

Jeg vil også fiks problemet med at man ved bruk av headset kun opplever lyd på ett øre.

Kom gjerne med forslag til hva som ønskes streamet / forslag til forbedringer

Skrevet

Flott Daniel. Tusen takk for en utmerket service. Og ja, jeg hørte på Oslo CTR en stund før jeg måtte køye (jobb i dag ;)).

Setter du opp streamen med samme IP-adresse hver gang eller må jeg rekonfigurere radiomottakeren min når jeg skal høre på dette i ettermiddag?

Skrevet

Supert :D

jeg har ett problem, når jeg legger inn det jeg lastet ned, så får jeg bare høre ca 20 sekunder før den slutter....... åpner jeg den igjen så hører jeg det samme som sist. etter på må jeg laste den ned på nytt, da får jeg nye 20 sekunder før det hele starter igjen......:(

Ja jeg bruker VLC :P

Skrevet

Dette drev jeg også med en stund for noen år tilbake. Holdt på en ukes tid så ble det ikke noe av mer..

Hva med å få en fast bordscanner som er koblet til strømnettet og som står på 365 24/7? Da har vi også en fast URL ;)

Gjerne da med en egen pc som kun er dedikert til dette formålet,sikkert noen som har noe gammelt pc-rask utsyr liggende å slenge :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...