Gjest Geir-Finstad Skrevet 27. desember 2009 Skrevet 27. desember 2009 Hei. Har fått mange mailer om dagen om at MP server og teamspeak er overtatt av Vatsim brukere som benytter denne for og trene på Vatsim, og benytter denne som kanal for com når man flyr på Vatsim. Det er fint for dere som flyr på Vatsim, men de som ikke flyr vatsim synes ikke dette er greit. Denne MP server og com via Teamspeak var satt opp som et alternativ til de som ikke flyr Vatsim, så jeg ber om respekt for dette, om ikke må vi dele ut rettigheter til de som benytter denne serveren for MP, med mulighet for og kicke dere som ikke respekterer dette, men la oss slippe dette. La Vatsim vare Vatsim, benytt den kanalen for og utøve dette, og la brukere som ikke er så trygge få bruke MP serveren til det som var hensikten. Siter
Andreas Stangenes Skrevet 27. desember 2009 Skrevet 27. desember 2009 Oi... Jeg må bare øyeblikkelig få sagt at jeg føler meg truffet og jeg ber om unnskyldning til alle som føler at vatsim har tatt mye plass! Det har virkelig ikke vært meningen - vatsim tar mye plass helt av seg selv, og det er soleklart at man bør opprette et eget rom på serveren når man bruker denne. Jeg har hele tiden hatt en målsetting om å lokke så mange som mulig til vatsim, og hvis motsatt har vært tilfelle så aner dere ikke hvor fryktelig lei meg jeg er for det Beklager så mye. Håper at Geir tillater fortsatt bruk av FLG serveren så lenge vi selvfølgelig oppretter eget rom slik at vi ikke forstyrrer andre? Og så må jeg bare igjen få sagt hvor lei meg jeg er for at noen tydeligvis har følt som de har gjort. Dersom dere har latt være å logge på FLG serveren på grunn av oss som driver med vatsim så beklager jeg dette på det sterkeste og håper med dette at dere vil komme tilbake. Ikke at jeg personlig kan ta ansvar for hva alle andre foretar seg men slik jeg kjenner dem er det ingen som ønsker å ødelegge for noen andre. Løsningen er heldigvis veldig enkel: Vi oppretter egen kanal for bruk for vatsim slik at dette ikke forstyrrer. Forhåpentligvis vil likevel alle føle seg velkommen til å joine kanalen for å lære mer om vatsim og bli med på moroa! Med vennlig hilsen Andreas Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.