Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forbindelse med våre kvelder på Vatsim hvor vi tar newbies og kaster dem til løvene *smile lurt* så kom jeg plutselig til å tenke på et par ting:

Jeg holder på med med min egen student rating som atc på vatsim og kunne godt tenke meg å holde en liten sesjon på flg multiplayer-serveren vår for vatsim-newbies. På den måten får vi slått to fluer i en smekk: Man får øve atc lingo i trygge omgivelser og jeg får atc trening :)

What do you think? Noe for deg? :)

Skrevet

Det sier seg jo selv at vi ikke skal lære newbies opp ved å bryte reglene for vatsim, duh ;) Selvfølgelig skal alt gå etter boka.

Det er jo nettopp derfor jeg vil kjøre dette på flg serveren slik at vi kan skape trygge omgivelser for å øve seg litt på lingoen.

Skrevet

Ok vil bare minne om dette tilbudet til alle her i miljøet :) Vi setter opp en egen kanal på flg serveren slik at vi ikke forstyrrer noen, og så kjører vi noen testrunder på multiplayer serveren vår med atc sånn at du får brynt deg litt :) Veldig trygt og greit. Anbefales!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...